Last van muizen, wat is de oplossing?

Description of your first forum.
Post Reply
Admin
Site Admin
Posts: 2
Joined: Fri Sep 18, 2020 8:58 am

Last van muizen, wat is de oplossing?

Post by Admin » Fri Sep 18, 2020 9:15 am

Ik heb sinds gisteren een nieuwe woning gekregen. Erg leuk, maar er is veel overlast van muizen. Overal knaaggaten en muizenkeutels. Natuurlijk kan ik het opruimen, maar daarmee verhelp ik het probleem niet.

Aangezien het om tijdelijke verhuur gaat van een slooppand, zal de verhuurder zo min mogelijk doen.

Uiteraard ben ik gaan zoeken op internet, maar daar kom ik niet veel betrouwbare informatie tegen. De eerste hits zijn de Muizendokter, die adverteert met een oplossing binnen 24 uur, maar bij bellen bleek dat ze op z'n vroegst volgende week dinsdag kunnen komen. Rentokill kost voor het eerste bezoek al bijna € 300 en dat vind ik wat te gortig worden.

Mocht iemand een huis-tuin-en-keukenmiddel weten, prima, als het maar werkt en ook snel werkt. Hoe goedkoper, des te beter. Want ik heb geen zin om veel geld uit te geven aan een ultrasoon geluid o.i.d.

Overigens is de echte oorzaak niet aan te pakken: de onderbuurvrouw strooit al 25 jaar iedere dag een paar handen met duivenvoer voor de duiven in haar tuin... Het gaat mij er dus om om ze zoveel mogelijk uit míjn huis te weren. Dood of levend maakt me daarbij niet uit.

Heeft iemand ervaring in het bestrijden van muizen en een goede oplossing voor handen? Ik hoor het graag.

Post Reply